Jeta ka të bëjë me tërheqjen.
Sigurisht, kjo mund të interpretohet në mënyra të ndryshme. Por ka kuptim në shumë sfera të ndërveprimeve të përditshme, vendimeve dhe madje edhe kurtheve.
Njerëzit janë qenie vizuale. Ne jemi të tërhequr nga bukuria.
Pamjet na japin një kuptim më të mirë jo vetëm të mesazhit, por edhe të asaj që fshihet pas mesazhit – shpjeguar më lehtë, më shpejt dhe më qartë se thjesht një grup fjalësh të shkruara.
E njëjta gjë mund të thuhet për shitjet dhe forcat që e shtyjnë atë, si marketingu.Dhe të mos gënjejmë veten; gjërat që janë më tërheqëse në jetë – ata njerëz, vende dhe produkte – mbahen gjithmonë në konsideratë të lartë nga njerëzit.
Ata kërkohen me shumë krenari dhe vendosmëri. Ata janë të njohur dhe të kërkuar.
Trajtoni përmbajtjen tuaj në të njëjtën mënyrë.
Filloni duke planifikuar siç duhet përmbajtjen tuaj duke pasur parasysh mesazhet, audiencën dhe qëllimet e tij .
Rritja e performancës së faqes suaj të internetit: zgjidhjet më efektive.
Si hap i parë, optimizimi i performancës së një siti përfshin zbatimin e testet e përdoruesve.
Kjo do të jetë një mundësi për të zbuluar të meta të tilla si një lidhje që nuk funksionon, gabime në përmbajtje ose navigim të dobët ergonomik.
Kjo do t’ju lejojë të bëni ndryshimet e nevojshme sa më shpejte të jetë e mundur.
Një studim i statistikave në rrjedhën e sipërme është e dobishme nëse doni të rrisni performancën e faqes tuaj të internetit. Për ta bërë këtë, krijoni një llogari të Google Analytics në mënyrë që të mbledhni të dhëna themelore për të ndjekur evolucionin dhe për të përmirësuar performancën e faqes tuaj të internetit. Në të njëjtën kohë, integroni faqet e konvertimit me qëllim tërheqjen e klientëve të rinj. Bëhet fjalë për krijimin e një lidhjeje përmes një formulari për të plotësuar ose duke u ofruar atyre një udhëzues special, një kupon reduktimi. …
Optimizimi i imazheve në një faqe në internet gjithashtu përmirëson performancën e tij. Kjo kryesisht përfshin integrimin e teksteve alternative në fotografi. Kjo zgjidhje do të lehtësojë indeksimin e faqes tuaj në faqet e rezultateve të Google. Rastësisht, tekstet alternative lehtësojnë qasjen në faqen tuaj, optimizojnë referencat e saj, si dhe përvojën e përdoruesit.
Në të njëjtën mënyrë, mendoni strukturoni përmbajtjen tuaj me titujt h1, h2, h3.
Kjo do t’i lejojë vizitorët të kenë një pasqyrë të informacionit të ofruar dhe rëndësisë së tij. Gjithashtu vini re se titujt që përmbajnë etiketa merren parasysh duke indeksuar robotët kur i referohen një sajti. Ne ju rekomandojmë që të filloni faqet tuaja me një titull përkatës dhe tërheqës h1. Duhet të përfshijë fjalë kyçe po aq të rëndësishme. Pastaj strukturoni përmbajtjen me tituj h2 dhe h3.
Gjithashtu ka kuptim të rrisni performancën dhe referencën natyrale të një siti përmes një blogu. Ju do të jeni në gjendje t’i shndërroni vizitorët tuaj në klientë, të krijoni trafik të qëndrueshëm dhe të përsëritur, duke shtuar përmbajtje të re. Ne nuk duhet të harrojmë se Google favorizon faqet aktive, përmbajtja e të cilave azhurnohet shumë rregullisht.