Fitoni para nga faqja juaj

Miliona reklamues konkurrojnë për hapësirën tuaj të reklamave. Kjo do të thotë më shumë para, reklama më të rëndësishme dhe më shumë hapësira reklamash të mbushura.
Reklamat e optimizuara për celular Google mund të optimizojë madhësinë e njësive tuaja të reklamave për t’iu përshtatur automatikisht desktopit ose celularit, që do të thotë se ka më shumë mundësi që ato të shihen dhe klikohen.

Kurseni kohë

Shtoni një pjesë të kodit në faqen tuaj dhe Google do të shfaqë automatikisht reklama të përshtatura për paraqitjen e faqes tuaj, duke ju kursyer kohë për të bërë ndryshime në kodin e reklamës.Vetëm reklamat me pagesë më të lartë transmetohen.Rritni të ardhurat tuaja duke prekur rrjetin më të madh të reklamuesve në internet që ofrojnë oferta për hapësirën tuaj të reklamave.
Ju jeni në kontroll edhe nese reklamat që nuk ju pëlqejnë, mund t’i bllokoni ato.

 Dy komponentët kryesore të një ekipi efektiv SEO

Një ekip modern SEO nuk është aspak si dikur.Është jashtëzakonisht e rrallë të gjesh një SEO të vetëm të aftë për të bërë gjithçka që është e nevojshme për të optimizuar plotësisht një biznes për kërkim.Dhe edhe nëse i keni të gjitha ato aftësi, është më mirë të keni shumë njerëz që specializohen në fusha të ndryshme (nëse keni buxhet).   Në këtë postim, unë do të shqyrtoj komponentët e një ekipi efektiv SEO në mënyrë që të dini nëse i keni të gjitha fushat e mbuluara. Mbani në mend, nuk ka strukturë perfekte për një ekip SEO. Një person mund të mbulojë një ose disa prej këtyre komponentëve.Në mënyrë ideale, do të keni të paktën disa njerëz që mund të mbulojnë secilën zonë nëse është e nevojshme në rast urgjence.Së fundi, nëse po planifikoni të punësoni një agjenci, ia vlen të hulumtoni ekipin e tyre për të zbuluar nëse ata kanë specialistë që mbulojnë këto fusha.

Komponenti  1:

Le të fillojmë nga lart – menaxher/drejtor SEO

Kreu i ekipit menaxhon të gjithë të tjerët.Menaxheri ose drejtori i SEO-së është më i shqetësuar për strategjinë e “fotografisë së madhe” sesa për taktikat që çdo anëtar i ekipit përdor për të përmbushur punën e tij. Puna e menaxherit të SEO zakonisht përfshin prezantimin dhe punën me klientët. Kjo përfshin përpunimin e marrëveshjeve të pagesave, mbajtjen e klientëve të përditësuar dhe të lumtur, dhe krijimin e propozimeve për projekte të reja SEO. Ndërsa mund të punësoni një përfaqësues shitjesh për të sjellë klientë të rinj, shumica e tyre nuk do të kenë njohuri të mjaftueshme për SEO për të kapur klientë të mëdhenj. Procesi i shitjes duhet të jetë gjithashtu një mundësi për të përcaktuar pikat e forta dhe nevojat e klientit dhe më pas për të hartuar një strategji efektive SEO. Për më tepër, është thelbësore që të përmbushni premtimet që bëni për të fituar shitjen, kështu që kushdo që prezanton një projekt duhet gjithashtu të përfshihet në ekzekutimin e tij.
Pjesa tjetër e punës është menaxhimi i punonjësve.

Komponenti 2:

Krijuesi(ët) e përmbajtjes

E kam thënë më parë: “Marketingu i përmbajtjes është SEO-ja e re”.
Me pak fjalë, përmbajtja është më e rëndësishme se kurrë kur bëhet fjalë për rritjen e trafikut të kërkimit organik. Sigurisht, ka gjithmonë një punë teknike që mund të bëhet në faqen ekzistuese të një klienti, por përfundimisht trafiku juaj do të rritet nëse nuk jeni duke prodhuar përmbajtje yjore. Prandaj, ju duhet të paktën një krijues i përmbajtjes.

Disa biznese shumë të suksesshme kanë vetëm një ose dy krijues të përmbajtjes (si Groove ose Buffer), ndërsa të tjerët kanë disa (si HubSpot). Në këtë rast, unë po i referohem shkrimtarëve si “krijues të përmbajtjes” pasi shumica dërrmuese e përmbajtjes është e shkruar. Sigurisht, nëse krijuesit tuaj të përmbajtjes mund të krijojnë gjithashtu video ose infografikë, ky është një bonus.

E nëse të duhet një SEO modern na kontakto në 04 22 53 169.

Qëndroni të përditësuar me lajme dhe promovime duke u njoftuar me email.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Continue Reading

Përfitoni një konsultë private.

Na kontaktoni në 04 22 53 169

Kerko preventiv