Si të shkruani një analizë të mirë SWOT?

Krijimi i një analize SWOT përfshin identifikimin dhe analizimin e pikave të forta, të dobëta, mundësive dhe kërcënimeve të një kompanie. Rekomandohet që fillimisht të krijoni një listë pyetjesh për t’u përgjigjur për secilin element. Pyetjet shërbejnë si udhëzues për plotësimin e analizës SWOT dhe krijimin e një liste të balancuar. Korniza SWOT mund të ndërtohet në formatin e listës, si tekst i lirë, ose, më së shpeshti, si një tabelë me 4 qeliza, me kuadrate të dedikuara për secilin element. Së pari renditen pikat e forta dhe të dobëta, të ndjekura nga mundësitë dhe kërcënimet.

Si të përdorni një analizë SWOT e brendshme

Ajo që ndodh brenda kompanisë shërben si një burim i madh informacioni për kategoritë e pikave të forta dhe të dobëta të analizës SWOT. Shembuj të faktorëve të brendshëm përfshijnë burimet financiare dhe njerëzore, asetet e prekshme dhe të paprekshme (emri i markës) dhe efiçencat operacionale.

Pyetjet e mundshme për të renditur faktorët e brendshëm janë:

  • (Forca) Çfarë po bëjmë mirë?
  • (Forca) Cila është pasuria jonë më e fortë?
  • (Dobësi) Cilët janë kritikuesit tanë?
  • (Dobësi) Cilat janë linjat tona të produkteve me performancën më të ulët?

E jashtme

Ajo që ndodh jashtë kompanisë është po aq e rëndësishme për suksesin e një kompanie sa edhe faktorët e brendshëm. Ndikimet e jashtme, si politikat monetare, ndryshimet e tregut dhe aksesi tek furnizuesit, janë kategori nga të cilat duhet të tërhiqeni për të krijuar një listë mundësish dhe dobësish. 1

Pyetjet e mundshme për të renditur faktorët e jashtëm janë:

  • (Mundësi) Cilat tendenca janë të dukshme në treg?
  • (Mundësi) Çfarë demografike nuk po synojmë?
  • (Kërcënim) Sa konkurrentë ekzistojnë dhe cila është pjesa e tyre në treg?
  • (Kërcënim) A ka rregulla të reja që potencialisht mund të dëmtojnë operacionet ose produktet tona?

Cilat janë kërcënimet në një SWOT?

Kërcënimet janë forca të jashtme që mund të ndikojnë negativisht në suksesin e një kompanie. Ato përbëhen nga avantazhet konkurruese të rivalëve, ndikime të pakontrollueshme si fatkeqësitë natyrore, politikat qeveritare dhe më shumë. Identifikimi i kërcënimeve mund të ndihmojë në ekspozimin e barrierave ndaj suksesit dhe pozicionimin e kompanive për të zhvilluar strategji për t’i kapërcyer ato.

Cilat janë pikat e forta në një analizë SWOT?

Pikat e forta në një analizë SWOT janë aktivitetet, proceset dhe sjelljet e brendshme të favorshme të një kompanie (ajo që një kompani bën mirë). Këta janë faktorët që kontribuojnë në suksesin e kompanisë dhe markës së saj. Pikat e forta, të tilla si shërbimi ndaj klientit me vlerësim të lartë dhe menaxhimi efektiv i zinxhirit të furnizimit, i ndihmojnë kompanitë të ruajnë dhe përmirësojnë avantazhin e tyre konkurrues.

Në fund të fundit

Një analizë SWOT është një mënyrë e shkëlqyer për të udhëhequr takimet e strategjisë së biznesit. Është e fuqishme që të gjithë në sallë të diskutojnë pikat e forta dhe të dobëta thelbësore të kompanisë, të përcaktojnë mundësitë dhe kërcënimet dhe të krijojnë ide idesh. Shpesh, analiza SWOT që parashikoni përpara seancës ndryshon gjatë gjithë kohës për të pasqyruar faktorët për të cilët nuk keni qenë në dijeni dhe nuk do t’i kishit kapur kurrë nëse jo për kontributin e grupit.

Një kompani mund të përdorë një SWOT për seancat e përgjithshme të strategjisë së biznesit ose për një segment të caktuar si marketingu, prodhimi ose shitjet. Në këtë mënyrë, ju mund të shihni se si strategjia e përgjithshme e zhvilluar nga analiza SWOT do të filtrohet në segmentet më poshtë përpara se të angazhoheni për të. Ju gjithashtu mund të punoni në të kundërt me një analizë SWOT specifike për segmentin që ushqehet në një analizë të përgjithshme SWOT.

Edhe pse një mjet i dobishëm planifikimi, SWOT ka kufizime. Është një nga disa teknika të planifikimit të biznesit për t’u marrë parasysh dhe nuk duhet të përdoret vetëm. Gjithashtu, çdo pikë e renditur brenda kategorive nuk ka prioritet të njëjtë. SWOT nuk merr parasysh dallimet në peshë. Prandaj, nevojitet një analizë më e thellë, duke përdorur një teknikë tjetër planifikimi.

Qëndroni të përditësuar me lajme dhe promovime duke u njoftuar me email.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Continue Reading

Përfitoni një konsultë private.

Na kontaktoni në 04 22 53 169

Kerko preventiv